vineri, 25 februarie 2011

Plata avansului

Buna ziua,
imi cer scuze pentru disparitia mea din scoala dar am probeleme serioase de sanatate. Cu toate acestea, incerc sa coordonez in continuare activitatile proiectului.
Astazi Agentia Nationala pentru Programe Comunitarea in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale a virat in Contul Colegiului Tehnic Costin D. Neniţescu Piteşti avansul necesar inceperii activitatilor proiectului. Am comandat biletele de avion si am primit confirmarea rezervarii locurilor. Va informez ca incepand din data de 08.03.2011 nu vor mai putea fi operate schimbari in grupul de baza. Daca cineva din grup are probleme datorita carora considera ca nu ar putea participa la plasament in Germania , este rugat sa ma informeze asupra acestui aspect, pana in dat ade 04.03.2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu