duminică, 3 aprilie 2011

Krefeld - Germania

Calatoria cu avionul a fost foarte placuta si am ajuns foarte bine la Dusseldorf, cu 20 min. mai devreme.
Astazi am vizitat centrul istoric al orasului Krefeld, indrumati de un ghid din partea Primariei care ne-a oferit informatii interesante.
Seara am avut reuniune de lucru in cadrul careia am discutat principalele aspecte ale programului de maine, am distribuit abonamentele pentru mijloacele de transport in comun si am stabilit regulile care trebuiesc respectate in locatia pentru cazare si institutiile gazda, precum si sanctiunile, functie de gravitatea abaterii.
Ex. cine vorbeste prea tare sau simultan cu o alta persoana depune 5 euro amenda in seiful grupului, bani pe care ii vom cheltui impreuna la sfarsitul plasamentului. Sper ca suma sa fie minima!
Maine este prima zi lucratoare a plasamentului: ora 6.00 trezirea, ora 7.00 mic dejun, ora 8.30 primirea la Berufskolleg Uerdingen. Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu